Vsebina košarice

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine TEHNONET, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino upravlja podjetje Spletne rešitve - Blaž Carli s.p., za naročnika TEHNONET Emil Pogorevc s.p.

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.


Postopek nakupa


1.Registracija novega uporabnika
Pri prvem nakupu vas sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse potrebne podatke. Pri vsakem nadaljnjem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-mail naslov in geslo.

2.Nakup izdelka
Skozi celoten nakup vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko zaključite z nakupom, boste o vsebini nakupa obveščeni po elektronski pošti.

3.Blago odposlano
Zavezujemo se, da v obljubljenem roku blago zapakiramo, odpošljemo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.


Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
7) način plačila in dostave
8) časovno veljavnost ponudbe
9) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
10) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki


Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini www.tehnonet.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine www.tehnonet.si  in za vse neregistrirane uporabnike,kateri želijo nakup opraviti v naši poslovalnici.

Načini plačila

V spletni trgovini Tehnonet.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu/odkupnina
(Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. )

- preko nakazila na poslovni račun/TRR podjetja Tehnonet, na podlagi ponudbe/predračuna
(Kupcu preko e-pošte izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano takoj ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno.)


- Ponudnik izda račun na trajnem mediju.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@tehnonet.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov je na voljo tukaj: vračilo blaga obrazec.docx

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti pošlje na naslov prodajalca: TEHNONET Emil Pogorevc s.p. Pod smrekami 14, 3311 Šempeter.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve nakupa:

1.korak:

  - vstop v trgovino

  - izbira artikla

  - artikel damo v košarico

  - vnesemo želeno količino

  - gremo na blagajno

2.korak:

  - prijava uporabnika / registracija novega uporabnika

  - izberemo način plačila in dostave

3.korak:

  - pregled naročila

  - oddamo naročilo (če je z naročilom vse v redu)

  - nazaj - naročilo popravimo (če z naročilom niste zadovoljni)

  - naročilo je uspešno oddano

Garancija

Kupljeni artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Reklamacijski zapisnik obrazec KLIKNI TUKAJ.odt

Omejitve garancije

V primeru, če se pri pregledu naknadno ugotovi da, glede na splošne pogoje poslovanja, kupec ni upravičen do reklamacije ali garancijskega popravila (napačna uporaba itd), je kupec dolžan poravnati stroške, ki so nastali zaradi neupravičenega uveljavljanja reklamacije !

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku (2 leti od prevzema blaga) in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v dogovorjenem času, ki pa je posredno odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja pogodbeni partner Pošta Slovenije d.o.o.. Predvideni rok dostave znaša 1 do 2 dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Ponudnik pa si pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil hitreje ter bolj učinkovito.
V primeru, da paketa kljub temu ne prejmete v 3 delovnih dneh, nam prosim sporočite na tel. 051/648-678, ali na info@tehnonet.si in nemudoma bomo preverili, kje se paket nahaja in vas takoj obvestili.

Strošek dostave

Strošek dostave se obračuna glede na skupno težo naročenega paketa (izdelkov v naročilu). Veljaven cenik:

Teža paketaStrošek dostave
0,00 - 1,99 kg4 EUR
2,00 - 4,99 kg5 EUR
5,00 - 9,99 kg6 EUR
10,00 - 19,99 kg7 EUR
20,00 - 49,99 kg10 EUR
50,00 -        20 EUR
  
  
  
  
  


DODATNO:


Pošta Slovenije zaračuna strošek plačila preko položnice pri prevzemu blaga.V kolikor je znesek odkupnine 98 € ali nižji doplačate 1,05 €.
V kolikor je znesek odkupnine 98 € in manjši od 501 € 1,07%.
V kolikor je znesek odkupnine 501 € ali višji, se obračuna fiksna provizija 5,36 €.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
- pošiljatelj mora biti jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne; prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Nekatere fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

V podjetju Tehnonet spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže preko telefona na številko 051/648-678 ali po elektronski pošti info@tehnonet.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi, podjetje Tehnonet ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tehnonet, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Ekipa spletne trgovine Tehnonet






Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih, akcijah, ...

Avtorske pravice

EMIL POGOREVC S.P.
Rimska cesta 98a
3311 Šempeter
G: 051 648 678 E: info@tehnonet.si